Droge voeten - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Droge voeten - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Droge voeten

Door: Klaas en Esther

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

13 Januari 2011 | Australië, Sydney

Beste allemaal,

Het is inmiddels een hele tijd geleden dat we iets op deze site hebben geplaatst. Door alle overstromingen in Queensland wilde ik jullie even op de hoogte brengen van onze situatie. Wij hebben heel erg geluk; ons dorp is niet overstroomd en de kans op overstromingen hier is erg klein, omdat we niet bij een grote rivier in de buurt wonen. Wel zijn we een beetje afgesloten van de buiten wereld omdat de wegen naar het noorden en zuiden zijn afgesloten door de overstromingen. Dat heeft als gevolg dat ook de supermarkten niet kunnen worden bevoorraad, op het moment is er geen melk, brood en nauwelijks groente en fruit te krijgen. Gelukkig hebben we gisteren wel aardig kunnen inslaan zodat we in ieder geval nog eten hebben voor een week. De verwachtingen is dat de wegen begin volgende week weer open gaan.De situatie in andere delen van het land is vreselijk, er zijn ten minste 12 doden gevallen en er staan duizenden huizen onderwater. Vanavond is er in ons dorp een benefietconcert georganiseerd om geld intezamelen voor de slachtoffers.
Na onze vakantie in Nederland zijn wij weer helemaal in het Australische ritme gekomen. We zijn deze week begonnen met Fenna haar eerste hapjes te geven. Ze vindt het heel erg lekker. Fenna is deze week ook op dokterscontrole geweest en alles was gelukkig goed. Ze groeit lekker door en rolt nu constant op haar buik maar kan dan niet meer terug. Komend weekend gaan we naar Heron Island, waar Klaas een aantal uren moet werken. De rest van het weekend gaan we duiken, zwemmen met Fenna en luieren.
Hopelijk met jullie allemaal ook alles goed.

Veel liefs, Klaas, Esther en Fenna

• 13 Januari 2011 - 14:46

Ina:

Prachtige foto's, Esther en Klaas. En wat zit die kleine Fenna er heerlijk bij. Mond open en eten maar...of ze nooit anders heeft gedaan! Geweldig om te zien.

Geniet weer van Heron Island. Geef onze groetjes daar aan jullie vrienden.

Kus voor alle 3

• 13 Januari 2011 - 22:26

Persoontjes:

Goed om te horen dat jullie niet heel veel last onder vinden van de overstromingen, op het boodschappen doen na...
    Mooie foto's weer, die kleine meid groeit lekker, maar als ik zie hoe goed dat mondje open gaat....
    veel plezier komend weekend!
    groetjes uit Wijster

• 15 Januari 2011 - 08:00

M & M:

Heerlijk om te horen dat jullie daar "veilig"zijn!!!
    Wat een lekker meisje hebben jullie, heerlijk als je dat koppie ziet in het kerstpak.
    Leuk om weer eens iets te lezen van jullie.
    Groet van ons en Fenna een kus!!

• 15 Januari 2011 - 18:51

Oma En Opa Klink:

Hoi,
    Heel fijn dat jullie het daar droog houden,iedere keer als we nieuws zagen dachten we ,dat gaat ook bij hun vast mis,maar gelukkig is dat niet zo.
    Dat onze reactie wat laat is komt door de drukte van deze week, Eeuwit is getrouwd,en wij zouden voor de bruidstaart zorgen, dat is allemaal goed gelukt,dus hebben we weer wat rust.
    Overigens hebben we nu niet veel nieuws ...en dat opa niet zo best is dat zullen jullie wel van je ouders hebben gehoord.
    De hartelijke groeten uit middelharnis

• 16 Januari 2011 - 20:38

Jaap En Geertje:

Fijn dat jullie thuis droge voeten houden. Wij hopen met jullie dat de ergste overlast snel voorbij zal zijn. Heel erg voor de getroffenen. Fenna laat het zich goed smaken zo te zien. Inmiddels is het weekend voorbij maar jullie zullen ongetwijfeld hebben genoten op Heron Island. Lieve groeten vanuit Oegstgeest

• 16 Mei 2011 - 13:16

Irene:

Hallo Esther en Klaas,
    Wat leuk dat jullie dit laten zien.
    Onze dochter, schoonzoon en 2 meisjes zijn 24 mei in Gladstone.
    Onze schoonzoon moet daar 1 jaar werken.
    Kunt U terug mailen.
    Groetjes Oma Irene uit Zeeland

• 03 Juli 2011 - 12:02

Esther En Klaas:

Beste Irene,
    Wat leuk dat uw dochter en schoonzoon hier in de buurt zijn komen wonen.
    Als zij dat willen kunnen ze gerust eens contact met ons opnemen. Mijn email adres is esthergroen@live.com.au.

Groeten,
    Esther