Groots nieuws - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Groots nieuws - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Groots nieuws

Door: Klaas en Esther

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

29 September 2009 | Australië, Sydney

Na 4 geweldige en gezellige weken hebben we afgelopen donderdag Jaap en Geertje weer op het vliegveld gebracht. We hebben 2,5 week met hen rond gereisd door Noord Queensland. Tijdens onze trip hebben we heel erg veel gezien, met name het wildlife was ons gunstig gezind. Al op de eerste dag zagen we de platypus (vogelbekdier), dit bijzondere beest is maar op een paar plaatsen in Australië te zien. Acht jaar geleden heeft Klaas samen met Mark een hele ochtend tevergeefs zitten kou kleumen achter een schutting. Het andere beest dat we heel graag wilden zien is de cassowary, ook naar gezocht 8 jaar geleden en toen ook niet gevonden, Jaap en Geertje brachten meer geluk want we hebben er maar liefst 7 kunnen spotten.
Toen we terug kwamen in Tannum, zagen we op internet dat het huis waar we al een tijdje verliefd op zijn in prijs verlaagd was en hebben we besloten om een bod uit te brengen. Na een hoop gesteggel over en weer zijn we er uit gekomen en we hebben het huis nu onder contract. Er moeten nog een aantal insprecties gedaan worden voordat we het huis definitief kopen, maar daar verwachten we geen problemen. Het is echt een geweldig mooi huis en als het goed is krijgen we 6 november de sleutel. Heel fijn dat dat hier zo snel gaat!
We houden jullie weer op de hoogte!
Liefs Klaas en Esther

• 29 September 2009 - 08:37

Gefeliciteerd...:

met de aankoop van jullie huis!

Groetjes,
    Kees en Claudia

• 29 September 2009 - 09:34

Eric:

Wat een mooi huis! Gefeliciteerd!

Nu kunnen jullie eindelijk genieten van jullie eigen stekje :-)

Groetjes,

Eric

• 29 September 2009 - 11:13

Koen, Greet En Kids:

Wat super dat jullie het toch hebben kunnen kopen, gefeliciteerd!!
    Mooie foto's weer bij jullie berichtje. Ik had van papa en mama al gehoord dat jullie het heel fijn hebben gehad met elkaar.
    Hier alles goed op de griep na die ons allemaal heeft geveld.

Veel liefs van ons allemaal.

• 29 September 2009 - 12:04

Geertje:

Hoi lieverds

Fijn weer een berichtje op jullie site te lezen. Wat heerlijk hé jullie nieuwe huis. En wat zijn wij bevoorrecht dat wij dat al hebben kunnen bekijken. Ga er maar lekker van genieten en veel succes met alle voorbereidingen voor de verhuizing. liefs mama.

• 29 September 2009 - 13:40

Fabienne:

Daar zou ik nou ook verliefd op kunnen worden. Gefeliciteerd met deze aanwinst!

Groetjes Fabienne

• 29 September 2009 - 15:33

Tante Jannie:

Lieve Esther en Klaas, Wat een schitterend huis. Jullie boffen daar echt mee!!!Ik zou er zo wel naar toe willen.Wens jullie heel veel geluk er mee. Groetjes

• 29 September 2009 - 17:10

O En O:

HALLO lieve luitjes.
    Een heel mooi huis hebben jullie gekocht,Oma zegt wat een mooie kamers,daar zullen ze best weer wat van maken-reken maar-.
    Ook heel mooie foto's, het is jullie dan toch gelukt ze in beeld te krijgen.
    Jullie hebben menen we je stekje gevonden.
    Binnenkort komen je ouders het bewonderen hebben we gehoord,leuk!
    Ook van uit middelharnis gefeliciteerd met de aanwinst.
    Veel liefs van o en o

• 29 September 2009 - 20:18

Persoontjes:

FANTASTISCH!!!
    Mooi huis, fijn idee denk ik om nu toch echt een eigen huis in zicht te hebben.
    Veel succes met alle voorbereidingen en straks het verhuizen.
    Weer mooie foto's hoor met leuke beessies en omgevingen...
    groetjes van hier!

• 07 Januari 2010 - 10:23

Marja:

Groots Nieuws???????

• 11 Januari 2010 - 22:35

Persoontjes:

hoe gaat het nou?
    en met het grote nieuws?
    huisje ingericht of nog druk met kamers inrichten?
    Kalm an en we horen gauw weer he!?