Winter in Tannum Sands - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Winter in Tannum Sands - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Winter in Tannum Sands

Door: Klaas en Esther

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

27 Juni 2010 | Australië, Sydney

Na het lange paasweekend in Carnarvon Gorge is het zo langzamerhand winter geworden in Tannum Sands. De tropische temperaturen hebben plaatsgemaakt voor een aangename 25 graden en het is gestopt met regenen.
De werkzaamheden in de tuin vorderen langzaam; Druk met klusjes in huis, babykamer en veel leuke dingen doen.
We gaan regelmatig een weekend naar Heron Island, waar Klaas dan wat werkt ls Manueel Therapeut. In ruil mogen we dan het weekend in het resort verblijven en lekker duiken en snorkelen. Verder maken we af en toe een rondvlucht in de buurt met kennissen die ultralight vliegtuigen hebben. Het goede leven dus! En o,ja, we werken ook nog tussendoor.
Esther begint inmiddels een aardig dikke buik te kweken en over zes weken komen we dan eindelijk te weten wat daar in zit. Spannend! We verheugen ons er enorm op.
We hopen dat het met jullie daar in Nederland ook allemaal goed gaat. En vanuit Australie wensen we jullie allemaal een fijne zomer met lange vakanties en bruine buiken.
Tot msils, bels of skypes.
Groetjes, Esther en Klaas

• 27 Juni 2010 - 12:59

Ina En Aad:

Het leven is goed in het Australische land....Heerlijk om te zien dat alles zo voorspoedig gaat. Als de baby zijn/haar nieuwe kamertje nu al zou kunnen zien, dan zou hij of zij wel haast gaan maken om daarin te kunnen liggen. Nog maar even geduld hebben iedereen. Veel liefs,
    aankomend opa en oma!!

• 27 Juni 2010 - 13:28

Opa En Oma Banga:

Wa t weer een mooi verslag en vooral de foto,s. Wat een mooi kamertje voor ons kleinkindje, wel spannend allemaal hoor. Nog een poosje samen en dan kunnen jullie genieten van jullie kindje en dan komen wij in september lekker mee genieten. heel veel liefs papa en mama.

• 27 Juni 2010 - 18:56

Maarten En Marja:

Ha as ouders!!!
    Ziet er leuk uit zo,n nijntje.
    Je hebt vast in Vietnam een nijntje laten schilderen. (had je wel eens gedaan voor iemand zag ik)
    Spannende tijd!! Maar wel een leuke tijd.
    We hopen dat alles goed gaat en ik zal toch eens aan skype moeten, kan ik dat kleine dropje ook straks eens zien.

liefs M & M

• 27 Juni 2010 - 19:18

Persoontjes:

Dank jullie wel voor weer een kijkje in het leven down under...nog steeds onwerkelijk ver voor onze mannen....
    Maar goed....leuk verslag en natuurlijk leuk om alvast het kamertje voor ons aanstaande achterneefje/nichtje te mogen bewonderen, toch raar idee, dat het niet mogelijk zal zijn om straks langs te komen om jullie muppet live te bewonderen....maar we zullen ons schikken in ons lot hi hi en genieten van alle mooie foto's die jullie ons gaan gunnen.
    Alvast heel veel succes met de laatste loodjes en voorbereidingen, we wensen jullie een droombevalling en natuurlijk t allerliefste en mooiste kindje van de wereld, maar dat zal t vast en zeker worden!
    Veel liefs uit Wijster, waar t nu toch echt warm gaat worden....

• 10 Juli 2010 - 09:45

Kim Banga:

Deze foto's hebben me een paar kaakverlammende en waauw momenten bezorgt. Jullie doen het echt goed daaro. Fijn om te zien en een eye opener voor mij. Kennen jullie daar geen leuke man voor mij, hihi.
    Met mij alles goed. Het wedstrijden fietsen gaat eigenlijk te goed (fiets soms tussen Marianne Vos n andere wereld top). Ik moet nu keuzes maken waar ik, toen ik begon, niet aan had gedacht te hoeven maken.
    Verder werk ik nu, tijdelijk voor 28 uur, als bewegingsagoog in en revalidatiecentrum in Tilburg (Leijpark). Goede ervaring en leuke organisatie. Na november hoop ik dat jullie en leuke vent voor mij heben geregeld, haha.
    Alvast veel succes en geluk met jullie Joey!
    A big wave and hug from Eindhoven (waar het vandaag wederom de 36 graden gaat bereiken)

• 23 September 2010 - 18:52

Claudia:

He Klaas & Esther,
    wat een goed nieuws dat jullie een kleintje krijgen / hebben gekregen! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie nu volop aan het genieten!

Groetjes, en misschien nog eens tot horens, of mails!
    Ronald, Claudia
    Céline, Lucia & Jürgen (ja, drie inmiddels...)