Nog één nachtje slapen.... - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.... - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen....

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

24 Januari 2008 | Nederland, Voorhout

Morgen is het zover de grote dag! Alles is geregeld, zelfs de weersvoorspelling is ons gunstig gezind en we hebben er enorm veel zin in!

Morgenochtend komt Klaas Esther ophalen met de Corvette!!! en gaan we foto's maken in Panorama Tulipland, lekker oer-Hollands. Daarna op naar Kasteel Keukenhof en 's avonds feesten bij Hotel Sassenheim. Zaterdag volgen de foto's.

• 27 Januari 2008 - 09:34

Lennon:

hey lieve Klaas en Esther, ik vond jullie huwelijksfeest echt super romantisch en sprookjes achtig. Ik heb erg genoten. Ik zal jullie wel missen als jullie zo ver weg zijn. Maar ik ga nog vaak op deze site kijken met mijn papa en mama. kusje van Lennon.

• 27 Januari 2008 - 11:07

Maarten En Marja:

Klaas en Esther,

jullie zagen er prachtig uit op jullie dag!! Toppie.
    We wensen jullie een fijn verblijf in Argentinie.
    Leuk dat we met jullie mee kunnen "reizen" via deze site.

• 27 Januari 2008 - 12:05

Koen, Greet En Kids:

Lieve Klaas en Esther,

Jullie avontuur is begonnen, spannend hoor! Wij willen jullie nogmaals een hele fijn vakantie toewensen.
    Wij hebben afgelopen vrijdag een super dag gehad, jullie zagen er geweldig uit!
    Wij hopen snel wat van jullie te horen.
    Veel liefs,
    Koen, Greet, Daniël, Bram en Abel

• 28 Januari 2008 - 19:02

Aad En Ina:

Lieve Klaas en Esther,

Wat blijft het moeilijk om afscheid te nemen. Gisteren jullie als kersvers Bruidspaar naar Schiphol gebracht. Dat viel niet mee.

Genoten hebben wij van jullie huwelijksfeest. Heerlijk om te zien dat zoveel mensen om jullie geven en jullie te zien genieten. Klaas en Esther, het was geweldig!

Gezelligheid gewenst vanavond met Eefje samen in Buenos Aires.

Dikke kus.

• 30 Januari 2008 - 11:29

Eric:

Esther en Klaas,

Heel veel plezier samen in Argentinië! Geniet ervan en tot over een paar weken!

Liefs,

Eric

• 30 Januari 2008 - 14:49

Jaap En Geertje.:

.Dag lieverds. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad Wij hebben vrijdag van jullie genoten en wensen jullie nu een super huwlijksreis toe. Zondag afscheid nemen op schiphol was moeilijk, maar nu gaat het weer. Pas goed op elkaar en geniet van jullie reis en de prachtige natuur. Tot over zes weken. Een dikke knuffel van ons.

Papa en mama.