Torres del Paine - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Torres del Paine - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Torres del Paine

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

30 Januari 2008 | Chili, Puerto Natales

Na een lange vermoeiende reis van ongeveer 30 uur zijn we goed aangekomen in Buenos Aires. De eerste dag op zoek geweest naar een slaapzak, wat nog niet echt mee viel. Uiteindelijk een mooie gevonden, niet duur maar wel kingsize.
Na een dutje ´s avonds met Eefje en Willemijn gegeten bij La Cabrera, waar ze de lekkerste en grootste steaks van de stad schijnen te hebben. Samen 1 steak was inderdaad meer dan genoeg. Gisteren naar El Calafate gevlogen, waar het boven verwachting lekker weer was, zo rond de 25 graden. Vannochtend door naar Chili. Morgen gaat onze 9 daagse trekking beginnen door het Nationaal Park Torres del Paine, zie google of wacht 9 dagen voor meer informatie van ons. Groetjes, Klaas en Esther

• 31 Januari 2008 - 07:23

Ina:

Ha lieve Esther en Klaas,

Gelukkig weer een klein berichtje van jullie. Fijn om jullie zo te volgen. Geniet van de tocht, het zal vast fantastisch zijn. En lekker slapen in een kingsize slaapzak is wel luxe voor een pas getrouwd stel.

Ik heb jullie foto aan veel mensen laten zien ( of ze wilden of niet) en de reacties waren eenduidig "Wat een mooi stel".
    Tot snel ( via mail), kus,
    Mama

• 31 Januari 2008 - 12:01

Koen, Greet En Kids:

Lieve Klaas en Esther,
    wat fijn om wat van jullie te horen! Wat een reis zeg! Zal erg vermoeiend zijn geweest, ik ga zo eens even googlen en ben zeer benieuwd over 9 dagen.
    Daniël vraagt elke keer als er een vliegtuig overkomt of jullie daar in zitten.
    Geniet van de tocht!
    Liefs, Koen, Greet, Daniël, Bram en Abel

• 31 Januari 2008 - 15:51

Geertje:

Lieve Klaas en Esther,

Fijn weer even wat te horen en zo weer een stukje van de reis mee te beleven. Ik krijg overal hele leuke reacties op het feest, iedereen vond het geweldig. Ik ga vanavond even met Papa op google kijken, Zaterdag gaan we een laptop kopen en dan ga ik het allemaal zelf proberen. Geniet van de reis en we melden ons weer. Een dikke knuffel van mama.

• 31 Januari 2008 - 19:18

Jaap:

Lieve Klaas en Esther,
    Dus nu gaat de grote tocht beginnen. Voldoende uitgerust voor de komende 9 dagen? De vloer in jullie huis is prachtig geworden. De sleutels zijn ingeleverd. Genieten jullie maar lekker.
    groetjes, Pa

• 31 Januari 2008 - 22:58

Aad:

Lieve Esther en Klaas,

Veel succes en natuurlijk ook plezier met de trekking. Gelukkig is het bij jullie beter weer dan hier. Het stormt, onweert en hagelt dus we blijven hier liever binnen.
    Jullie gaan ongetwijfeld veel beleven en zien.
    We zijn nu al benieuwd naar de foto's!
    Liefs,
    Aad

• 01 Februari 2008 - 20:44

Persoontjes:

Als jullie dit lezen, zijn jullie "uitgewandeld".
    We hopen dat jullie een prettige tocht hebben gehad.
    Tot gauw op het net!
    Liefs uut Wiester

• 02 Februari 2008 - 13:45

Marloes&Leon:

Lieve Klaas&Esther

30 uur gereisd! Gelukkig wel een mooi reisdoel. En dus genoeg tijd om even bij te slapen in het vliegtuig, bij te komen en na te genieten van jullie geweldige trouwdag!?
    Jullie foto heeft een mooi plekje gekregen zodat we jullie nog vaak zien.

De eerste vrijdag zonder jullie zit er op...Leon is meteen maar gaan werken. De Toog gaat omzet missen op zo'n manier ;-) Netals de Roadrunner. Die schrokken gister van de kleine bestelling van Inka en Marloes en gaan op zoek naar extra omzetmogelijkheden...

Hé we houden jullie avonturen bij via de site! Veel plezier gewenst (nog steeds)

Liefs
    Leon&Marloes

• 02 Februari 2008 - 16:18

NKBC:

Hoi lieverds,

Wat leuk dat jullie nog even belden vanaf Schiphol om me te feliciteren met mijn verjaardag. Esther, gisteren nog even met je vader gesproken die me vertelde dat jullie ook 'Waarbenjijnu' gebruikten. Kunnen me de komende weken een beetje bijhouden waar jullie zijn.
    Veel liefs van Nans, Kees, Bronwyn-Lee (vanuit BCN) en Claudia