Home sweet home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

13 Juni 2009 | Australië, Sydney

Na onze trip in primitieve omstandigheden door Azië werden we uitgebreid verwend door onze moeders. Het was derhalve wel even wennen terug in Australië, in een tentje op de camping. Het was weliswaar een warm ontvangst daar op de camping, met veel bekende gezichten van mensen die daar vorig jaar tijdens ons eerste verblijf ook stonden, maar de eigen douche en toilet werden toch nodeloos gemist. Ook het gebrek aan privacy werden we toch wel erg pijnlijk gewaar als we ‘s nachts de buurman weer gezellig hoorden snurken.
Jullie begrijpen dan waarschijnlijk wel dat wij zo gelukkig als een Geert Wilders na Europarlement verkiezingen waren toen wij vorige week eindelijk de sleutel in ontvangst mochten nemen van ons nieuwe stulpje met uitzich over de Pacific Ocean. De foto’s van het nieuwe onderkomen spreken voor zich en goed nieuws voor de vaders en moeders die binnenkort deze kant op komen; het logeerbed staat gespreid en slaapt lekker zacht. De dozen zijn ondertussen uitgepakt en de overtollige was ligt schoon in de kast.
Inmiddels zijn we allebei al weer bijna twee maanden hard aan het werk, Klaas heeft het lekker druk in de fysio en Esther heeft zelfs twee banen in de lokale horeca en begint over drie weken met haar MBA studie. Voldoende dus om ons van de straat te houden, maar toch blijft er nog genoeg tijd over om van de prachtige omgeving hier te genieten. In een volgende episode op deze site zullen we jullie daar wat meer van laten zien.
Om nog even terug te komen op blonde Geert; Gelukkig zijn wij als immigranten in Australië nog steeds zeer welkom, home sweet home.

• 13 Juni 2009 - 11:22

Geertje.:

Hoi lieverds.

Al hebben we elkaar net gesproken even een reactie op jullie leuke bericht. Fijn dat jullie het thuis goed hebben gehad en heerlijk dat jullie nu weer een eigen stulpje hebben.Wij verheugen ons ook heel erg op ons bezoek aan jullie in de eerste plaats, maar ook aan het land. Nu ik dit schrijf zijn de foto,s nog niet op de site, dus daar volgt nog reactie op.
    veel liefs mama.

• 13 Juni 2009 - 11:39

Michael:

Beste Klaas en Esther, het ziet er erg goed uit! Het lijkt wel of jullie 12 maanden per jaar vakantie hebben en tussendoor werken. Veel plezier! Mvg Michael

• 13 Juni 2009 - 12:14

Jessica:

Hey daar! Wat een onzettend mooi huis zeg! En ook uitzicht op zee? Wow!
    X Jess

• 13 Juni 2009 - 12:34

Tessa:

Wow! Wat een gaaf huis en een prachtig uitzicht!! Ziet er helemaal top uit! Kamperen is leuk, maar ik kan het me helemaal voorstellen dat het nu weer tijd was voor een eigen plekje. Die bank en poef heb ik trouwens ook...dankzij ikea lijkt het dan alsof jullie helemaal niet zo ver weg zitten ; )
    Geniet!
    Liefs. Tessa.

• 14 Juni 2009 - 08:06

Ina:

Ha Esje en Klaas,

Heerlijk een eigen stek en wat voor een! Super hoor. Wat zullen jullie genieten. Goed om te lezen dat het logeerbed al staat. Nog 5 weekjes en ik kom zelf keuren.
    Ik bel zo dadelijk nog even.

Kus...

• 14 Juni 2009 - 08:20

Aad:

Ha lieverds,

De traditionele rolpatronen worden wel erg bevestigd door de twee eerste foto's. Als dat ook Australian Culture is zou ik maar snel terugkomen Es! Het huis en uitzicht geven wel alle aanleiding om te blijven, denk ik zo! Geniet maar volop. Liefs, Aad

• 14 Juni 2009 - 19:45

Kees & Hermanna:

de hartelijke groeten van je vader en moeder!
    Nu ze de foto's hebben gezien kunnen ze bijna niet wachten om te komen.
    Niet te veel verwennen hoor! Anders zien we ze niet meer terug!

Heel veel woon plezier in jullie mooie huis.

groeten:

Kees & Hermanna

• 15 Juni 2009 - 13:51

Kees:

Heerlijk dat jullie weer je eigen 'stulpje' hebben, geniet ervan!

Groetjes uit NT
    Kees en Claudia

• 16 Juni 2009 - 11:17

Maarten En Marja:

Zo dat ziet er gezellig uit.
    Heerlijk een eigen huis.
    Jullie zullen er denk ik na het camping leven er extra van genieten.

Groet van uit Meneerse

• 16 Juni 2009 - 14:30

Persoontjes:

Hallo, wat leuk om weer wat van jullie te lezen.Mooie foto's ze spreken weer voor zich.
    Huis ziet er goed uit, uitzicht ook!
    Hier gaat alles lekker, we zitten met zn allen weer in het gewone dagelijkse ritme, het weer wordt beter dus ook wij vermaken ons prima.
    Groetjes van ons 6en

• 17 Juni 2009 - 07:05

Jo, Tallie En Lennon:

Hallo Zwager/broer/schoonzus/oom en tante,
    Gaaf huissie joh... Das beter dan het vorige, toch. Ja een camping is leuk voor een paar weekjes kan me goed voorstellen dat jullie dat zat worden. Maar nu hebben jullie een onwijs cool huisje, echt een plaatje hoor. Als een soort paradijsje. Als jullie willen ruilen... Leuk dat we jullie zo kunnen volgen via jullie site. We willen Esther heel veel succes wensen met haar studie en voor alle2 een hele dikke kus en duizend knuffeltjes...

• 18 Juni 2009 - 18:15

Klaas & Hennie:

Gefeliciteerd met jullie prachtige huis aan zee.
    Eindelijk een mooie plek voor jullie zelf.

Esther heel veel sus6 met je studie.

Wij vertrekken a.s Zondag naar Zwitserland en daarna ook een aantal dagen naar Franfrijk.
    WE hebben er zin in.
    Heel veel lieve groetjes.

• 18 Juni 2009 - 20:10

Steven En Miranda:

Ziet er een stuk beter uit dan de tent. Wat een uitzicht! Veel plezier in jullie nieuwe onderkomen.
    groeten,
    steven, miranda, tessa en jesper

• 27 Juni 2009 - 18:19

Mathilde:

Wat ziet dat er geweldig uit! We zitten hier helemaal weg te kwijnen bij jullie prachtige stulpje! Heel veel geluk daar, maar dat gaat vast lukken!

• 04 Juli 2009 - 09:53

O En O Menheerse:

Lieve Es en Klaas
    Wat was dat een verrassing dat we zoveel mooie foto.s van jullie hebben gekregen.
    Zo kunnen we een aardig beeld vormen van jullie mooie huis en omgeving.
    Wat ziet alles er gezellig uit !!!!
    Het eerste wat ik dacht ,wat zou ik dat graag eens zien.
    We hopen dat jullie er veel van je mooie spullen kunnen genieten.

Wij zijn weer pas terug van de camping vandaar dat het zolang geduurd heeft voor ik reageerde,we hebben het nu weer druk met ,wassen, opruimen en strijken

Nou luitjes tot horens en geniet er maar van.

Groetjes Oma en natuurlijk op van Opa

• 18 Juli 2009 - 13:47

Marlies:

Hoi luitjes!

Ik heb nu ook jullie huis bewonderd..prachtig, ruim en licht! en oooh, wat kriebelt het nu bij mij! Gelukkig focus ik me nu wel goed op de studie..heb nog 7 weken te gaan.. Ik WIL het halen, want dan kan ik ASAP richting Oz.. Geniet ervan daar!! Kan ik jullie huis straks huren??!! :-)

Groetjes Marlies x