We maken ons op voor de volgende trekking! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu We maken ons op voor de volgende trekking! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

We maken ons op voor de volgende trekking!

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

18 Februari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag hebben we de warmte waar we naar verlangden. Jurkje, korte broek heerlijk!
Zometeen inkopen doen bij de supermarkt want morgen gaan we op pad naar Chili voor een 4 daagse trekking.
We zijn nu in het toeristische stadje Bariloche waar we gewinkeld hebben (ik (Esther) kon het niet laten om mooie kleding te kopen) en alvast wat dingen geregeld hebben voor als we hier terug komen. De eerst komende dagen zullen we waarschijnlijk weer behoorlijk afgezonderd van de rest van de wereld zijn. Daarna horen jullie weer van ons!

• 18 Februari 2008 - 22:20

Nans, Kees En...:

Nou, veel succes dan bij de volgende 4-daagse trektocht. We leven met jullie mee.

Liefs,
    Nans, Kees, Bronwyn-Lee & Claudia

PS Niet te veel kopen hè! Je moet het ook allemaal meesjouwen! ;-)

• 19 Februari 2008 - 04:31

Ina En Aad:

Veel plezier verder! Sterkte met de zware rugzakken... En waren de frietjes zoals ze eruit zagen, Klaas?
    Geweldige foto's, echt super.

Wij gaan zo dadelijk naar de pagode. We zijn benieuwd hoe het daar is.

Kus van ons.

• 19 Februari 2008 - 14:01

Geertje En Greetje.:

Lieve schatten

heerlijk weer wat van jullie te horen wat fijn weer even in de zon. Prachtige foto,s hé. Wat leukdat je leuke kleren hebt gekocht. Ik heb ook je berichtje op hyves gelezen, gezellig. Heel veel plezier op de volgende trektocht en pas goed op elkaar. liefs mama,greet en de mannetjes.

• 19 Februari 2008 - 14:31

Tante Jannie:

Veel plezier en hopen op een mooie trektocht. Maar zo te zien zal dat wel lukken.
    Groejes uit Stellendam

• 19 Februari 2008 - 17:30

O En O Klink:

Hallo hier even een berichtje van ons,
    Ik was van middag even bij opa en oma groen,ook van hun de hartelijke groeten en nog veel plezier toegewenst,we begrijpen dat jullie er van genieten,fijn.
    Heel veel succes met de trektocht.
    Opa en oma klink

• 20 Februari 2008 - 20:36

Monique:

Hi Esther & Klaas!

Nog steeds gelukkig getrouwd?!?!
    Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! Mooie foto's ook.
    Ik hoop dat jullie genoten hebben in Chili.

Ik blijf jullie volgen.....leuk!

Groetjes,
    Monique (receptie hotel S)

ps eind is in zich hoor bij het Hotel!