Watervallen - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Watervallen - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Watervallen

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

10 Maart 2008 | Brazilië, Brasilia

Sinds twee dagen zijn wij in subtropisch Argentinie in Puerto Iguazu, op de grens met Brazilie en Paraguay. Daar heb je een van de grootste watervallen complexen ter wereld en deze hebben we de afgelopen dagen allemaal bekeken. Eerst van de Argentijnse kant en vandaag vanuit Brazilie. Het was overal even prachtig. We hadden nog nooit zoveel watervallen bij elkaar gezien. De overgang naar het tropische weer was even wennen, erg heet en vochtig. Esther haar maag was er even niet tegen bestand, dus een paar uurtjes niet zo fit en een omgekeerde lunch. Maar vandaag was het weer volop genieten in Brazilie.
Morgen gaan we terug naar Buenos Aires, voor de laatste twee dagen van deze trip en dan gaan we weer op weg naar Nederland, waar we zaterdag ochtend aan zullen komen.

• 10 Maart 2008 - 22:43

Jessica:

Wat een prachtige reis zijn jullie aant maken! Om jaloers op te worden. Veel plezier nog even in Buenos Aires! Ik begreep van Eef dat dat een geweldige stad is, dus daar zal je je ook wel goed vermaken he?! Tot snel!
    Liefs, Jessica

• 11 Maart 2008 - 04:46

Ramona:

Ik heb van Marcel gehoord dat de watervallen prachtig zijn, nog met een bootje er onder door gevaren ? geniet nog van jullie reis!

• 11 Maart 2008 - 06:59

Geertje:

Hallo lieverds'

Fijn weer wat te horen. Wat een prachtige reis maken jullie samen, indrukwekkend. Nog maar even genieten. Mail jullie vanavond nog even, moet nu naar mijn werk.
    liefs mama.

• 11 Maart 2008 - 07:24

Nancy En Kees:

Hoi luitjes,

Geniet nog maar even van de laatste dagen daar en van het ongetwijfeld prachtige weer. Hier is het wat dat betreft kommer en kwel.

Voor nu veel plezier en voor straks een behouden vlucht terug.

Nancy, Kees en de rest

• 11 Maart 2008 - 12:38

Tante Jannie:

Dag Klaas en Esther, Zo hebben jullie ondertussen al heel wat gezien.Geniet er nog even van. Wensen jullie een goede vlucht terug. Groetjes Tante jannie, Stellendam.

• 13 Maart 2008 - 22:03

Karin:

Het zal wel wennen zijn zaterdag in het natte winderige Nederland.Wat een geweldige reis!
    Esther je bent nog net op tijd voor de CPC.