Het eerste deel van de reis zit er op. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Het eerste deel van de reis zit er op. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Het eerste deel van de reis zit er op.

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

20 Maart 2008 | Singapore, Singapore

We zijn vannochtend goed aangekomen in Singapore. Vandaag hebben we ons de hele dag vermaakt op Sentosa island, het is toeristisch maar wel erg leuk.
Aan het einde van de middag Chinatown bezocht, daarna lekker Aziatisch gegeten en over een half uur kunnen we boarden voor de volgende vlucht.
De reistijd van hier naar Adelaide is 8 uur dus dat valt mee. Binnenkort meer nieuws vanuit Australie.

• 20 Maart 2008 - 14:59

Maarten En Marja:

Zo van de ene reis naar de andere, maar deze is een wel heel bijzonder reis.
    We hopen dat het jullie goed gaat.
    We zullen het allemaal volgen via de mail.
    Ik had voor jullie vertrek nog gemaid maar ik weet niet of die nog is gelezen, maar als nog, de aller beste wensen en pas goed op elkaar.

• 20 Maart 2008 - 20:22

O En O Klink:

Hoi,
    Fijn dat het eerste eind er op zit,het lijkt of jullie weer op vakantie zijn.
    Een goede reis naar je tweede vaderland,met daarbij heel veel geluk,we zien uit naar het volgende verslag.
    Groetjes,
    o en o

• 21 Maart 2008 - 07:21

Geertje:

Hoi lieverds'

Goed om weer even wat te horen. Ik wens jullie een goede vlucht en hoop op een goede aankomst in jullie nieuwe thuisland. Het is fijn dat jullie in Singapore nog een mooie dag hebben gehad, Hier is het veel regen en harde wind en koud, dus genieten van het mmoie weer. dikke knuffel van mama en gauw weer tot mails.

• 21 Maart 2008 - 09:36

Kim Banga:

Stelletje avontuurlijke getrouwde mazzelkonten!

Veel plezier en geluk verder tijdens jullie volgende avonturen.

Groetjes van een onsportieve, gestresste studente uit het vieze en natte Holland ;).

• 21 Maart 2008 - 13:10

Ina:

Fijn om jullie zojuist te hebben gesproken en te horen dat alles goed gaat. Wat een stoer stel zijn jullie; op je fietsje op zoek naar een hotelletje en elke dag maar afwachten wat er op je pad komt.

Ik bel jullie morgen weer. Kus, mama

• 23 Maart 2008 - 20:32

Petri:

He, vermaken jullie je nog een beetje.....daar twijfel ik niet aan... Ik stuur snel foto's van schiphol en de praxis dozen opweg naar Australie. Maak er wat moois van. Tot snel. X Petri