Ons Australische leventje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Ons Australische leventje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Ons Australische leventje

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

03 Juli 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

Helaas onze hup Holland hup mocht niet baten. De zaterdagavond voor de wedstrijd tegen Rusland waren we uitgenodigd om bij Will & Megan (Amerikanen die hier in het dorp wonen) te komen eten en huis gebrouwen bier te proeven. Het bier smaakte erg goed en toen we om half een ons bed in rolden hadden we genoeg op. Maar om 4 uur ging de wekker alweer om de wedstrijd tegen Rusland te kunnen zien. We zouden deze gaan kijken bij Laurens en Lisa in Gladstone, we kwamen iets te laat bij hen aan en vonden het al raar dat de tv niet aan was, helaas deze wedstrijd werd niet uitgezonden door de Australische televisie. Achteraf hebben we weinig gemist geloof ik.
Verder gaat het hier met ons z'n gangetje Klaas is druk aan het werk en heeft het erg naar zijn zin. Esther houdt zich bezig met klusjes, lezen en internetten. In de weekenden bekijken we de omgeving en hebben we regelmatig een barbecue. Volgende week gaan we hier alweer weg, de tijd gaat echt snel. Dan worden de verhalen hopelijk weer wat spannender.

Groetjes,
Klaas en Esther

• 03 Juli 2008 - 06:51

Ina En Aad:

Ha lieverds,

Af en toe even rustig is ook prima hoor! Het hoeft niet continu spannnend. Dat is het al genoeg! Voor ons allemaal is het aftellen nu begonnen. Heerlijk!
    Tot snel.
    Liefs,
    Ina en Aad

• 03 Juli 2008 - 11:39

Pa En Ma Klink:

hoi

jij de kantjes er aflopen en Klaas zorgen voor brood op de plank!wij zijn weer thuis van de camping,nog even aan de slag met het op ruimen en dan hopenlijk ook hier genieten van de rust doe Klaas de groeten en een goede tid verder
    o en o

• 12 Juli 2008 - 12:21

Maarten En Marja:

Zo Eric en Hetty zijn er al, nu je ouders nog. Fijn hoor lijkt mij om ze allemaal weer eens te zien.

Geniet er van!!!
    Maarten en Marja

• 15 Juli 2008 - 11:05

Leon&Marloes:

Even een kort bericht vanuit Voorhout...
    Veel plezier de komende weken!

Groet!

• 16 Juli 2008 - 17:34

Petri:

wilde even laten weten dat het kaartje met de foto´s goed zijn aangekomen...erg leuk om zo bericht van jullie te krijgen... hele dikke kus vanuit arnhem. X Petri