Het "echte" leven is begonnen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Het "echte" leven is begonnen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Het "echte" leven is begonnen!

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

23 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

Het moest er een keer van komen, we zijn gesetteld en hard aan het werk. Wel even wennen na al die maanden reizen, maar ook erg leuk.
We hebben 2 weken geleden ons nieuwe huisje betrokken en inmiddels begint het ook van binnen ergens op te lijken. De keuken is ingericht, ons bed staat (kingsize!) en we hebben een studeerkamer gemaakt. Alleen onze woonkamer is nog erg kaal, we hebben al wel een boekenkast en een tv maar dat is het dan ook, we zitten nog steeds op onze campingstoelen. Vorige week hebben we een bank besteld en hopelijk wordt die over 3 weken geleverd.
We hebben een heerlijke tuin, met een bush-kalkoen als tuindier.
Vorige week heeft Esther bij meerdere horeca-bedrijven gesolliciteerd en kon ze gelijk kiezen uit twee banen. Ze heeft gekozen om bij The Boathouse te gaan werken als Function Coordinator, het verkopen en regelen van feesten, diners etc. Op dit moment is er een grote verbouwing aan de gang, maar 6 september staat de eerste bruiloft al gepland. Deze week is Esther begonnen met allerlei voorbereidende werkzaamheden.
Klaas is druk met zijn physio werk, omdat het eerst nog niet erg druk was werkt hij vanaf volgende week voor een aantal weken ook een paar middagen in een andere praktijk als waarnemer.
Tot nu toe vermaken we ons hier prima, er zijn nog genoeg plekken die we willen bezoeken op onze vrije dagen.
Fijn weekend allemaal!

Klaas en Esther

• 23 Augustus 2008 - 05:18

Frank:

Eindelijk eens berichtjes waar we niet überjaloers op worden! Wat leuk om te horen dat Esther ook alweer een baan heeft. Heeft Australië ook IKEA's om jullie huis (cool!) mee te vullen?

• 23 Augustus 2008 - 07:34

Aad:

Jullie worden zo echt al een beetje gewone burgers. Huisje, boompje, beestje......
    What's next?
    Veel succes en plezier met alles!!
    Veel liefs,
    Aad

• 23 Augustus 2008 - 09:01

Persoontjes:

Hallo daar,
    Wat leuk om te lezen dat jullie nu gesetteld zijn en dat Esther ook werk heeft gevonden.
    De foto's zijn geweldig, fijn dat we even mogen binnen gluren, want een housewarming party is toch wat lastig ...
    Veel succes en plezier met het werk, jullie huis, het "huis"dier (foto???).
    ps. hadden jullie ons kaartje al? ben benieuwd hoe lang dat allemaal duurt, verzonden 08.08.08

• 23 Augustus 2008 - 10:47

Tessa:

Wow, ziet er echt gaaf uit jullie huisje! Super! Veel plezier en sterkte Esther met je nieuwe baan - klinkt leuk in ieder geval. Hier in A'dam gaat ook alles prima : ) Vakantie is voor mij ook weer voorbij, was welliswaar wat korter dan die van jullie, maar heb ook genoten (istanbul en bulgarije). Groetjes. Tessa.

• 23 Augustus 2008 - 12:01

Hennie En Klaas:

Leuk jullie huis te zien, ziet er goed uit.
    Het werken zal wel moeten wennen na al die maanden vacantie. Succes met het werken en fijn dat jullie beiden een baan hebben.
    We passen, dit weekend, op onze kleinzoons (Luuk en Thomas), ze slapen nu, wij bijna ook.
    Tot horens, groetjes en liefs

• 23 Augustus 2008 - 19:33

Koen, Greet En Kids:

Lieve Klaas en Esther,
    Wat leuk om even bij jullie binnen te kijken! Het ziet er erg leuk uit. Leuk voor je Esther dat je ook een baan hebt gevonden. Lekker genieten van jullie eigen plekje.
    Veel liefs, Greet, Koen, Daniël, Bram en Abel.

• 23 Augustus 2008 - 19:41

Petri:

wat een huis....ben bijna jaloers op wat jullie hebben bereikt met z´n tweeen....daar mogen jullie trots op zijn...!!!!geniet er van...en ik hoop jullie snel een keer op te zoeken....wens jullie het aller beste en het meeste geluk van de hele wereld...geniet er van!!! jullie kunnen het het en verdienen het!!!! jullie foto staat op de kast...en ik zeg jullie elke morgen even goeden dag....ookal is het van de andere kant van de wereld... tot snel...dikke kus uit arnhem. liefs Petri

• 24 Augustus 2008 - 09:16

Geertje:

Hoi lieverds.

Ik zit hiernu in de caravan in Zwitserland, Aad en Hennie zijn bijna klaar om te vertrekken en hebben nog even on aangesloten op internet. We lazen jullie berichtje en dus gauw even reageren. Een super huis en het wordt zo steedsd maar mooier hé. Fijn Esther dat je een baan hebt., We mailen gauw deze week. Liefs papa en mama.

• 25 Augustus 2008 - 03:41

Maarten En Marja:

Ha Klaas en Esther,
    lang geleden dat jullie iets van ons hebben gehoort. Maar we zijn jullie niet vergeten hoor.
    Wat een leuke baan lijkt mij dat Esther!!! Mooi huis hebben jullie, lijkt mij toch weer wel fijn na een periode met tent.
    Als jullie nog een schoonmaakster zoeken???
    Groet uut Flakkee.

• 25 Augustus 2008 - 13:49

Kees:

Hé luitjes, heel veel plezier met jullie gave optrekje. Mocht Klaas even TV kijken onder het klussen door of laat hij alles door jou doen Esther? ;)

Liefs,
    Kees

• 26 Augustus 2008 - 16:43

O En O:

hallo jullie,
    eerst nu hoorden we dat er weer een berichtje van jullie was,mijn pc had het laten afweten,maar is nu weer gedeeltelijk in orde
    fijn dat je nu een eigen stulpje is,en zo te zien is dat niet slecht voor beginners,en er is zelfs nog tijd voor in de schommel.
    hier moet je bijna de winter jassen bij de hand hebben,maar ja het is niet anders.
    Bij ons gaat het gelukkig goed,ook met de gezondheid,ome Krijn heeft vandaag geen beste berichten gekregen,de tumor in zijn hoofd is zeer agressief,dat is niet best,welke behandelingen er volgen is niet bekend(heel triest)
    Van ons de hartelijke groeten en weer tot horen en zien..
    o en o

• 27 Augustus 2008 - 14:10

John :

leuk huisje en het werken wilt ook al vlotten da´s mooi. Ik denk dat jullie inmiddels op de hoogte zijn dat joukje en ik een eigen praktijk zijn begonnen. Maar daar vertel ik nog wel over. Ik ben in ieder geval blij te horen dat het goed met jullie gaat. De meubeltjes komen vanzelf wel alles op z+n tijd.
    John

• 29 Augustus 2008 - 21:35

Marc En Elisabeth:

Hoi allebei,

gisteren oma aan de telefoon gehad en nu eindelijk het internetadres eens gevraagd en daarna meteen even gekeken. Goed om te zien dat het goed met jullie gaat! Zo te zien hebben jullie een gezellig huis gevonden. Geniet ervan en veel succes met jullie banen!

Marc en Elisabeth

• 06 September 2008 - 07:07

Maarten En Marja:

Ha Es en Klaas,

nog van harte gefeliciteerd met je vaders 50ste verjaardag.
    Vandaag gaan we er naar toe, ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben.
    Het ga jullie goed!!!!!!!!!!

• 24 September 2008 - 19:30

Sander:

Ha Nichtje... je zit er mooi bij. Veel plezier down under.