Weer op reis - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu Weer op reis - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Klaas en Esther - WaarBenJij.nu

Weer op reis

Door: Esther en Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Esther

07 Februari 2009 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo allemaal,
Het is al weer even geleden dat we van ons hebben laten horen, maar het Australische leven begon alweer een beetje gewoon te worden. Vandaar dat we Australie tijdelijk hebben verlaten om via een reis door zuidoost Azie uiteindelijk ruim twee weken in Nederland op bezoek te komen.
Vanaf de Goldcoast zijn we afgelopen donderdag naar Kuala Lumpur gevlogen en vanmorgen, zaterdag, zijn we door gereisd naar Siem Reap in Cambodja.
In Kuala Lumpur hebben we gisteren de stad bekeken en is de eerste Aziatische marathon training volbracht. Dat viel nog niet mee en gaf wat lichte problemen; Esther had het erg warm en Klaas last van een heup blessure. Zo blijven we in ieder geval op schema voor een mooie eindtijd in Rotterdam.
We zitten op dit moment heerlijk op een terrasje in Siem Reap in de schaduw van een paar palmbomen met een draadloze internetverbinding en een koel glas jus d'orange. Kortom jullie hoeven geen medelijden met ons te hebben, het is best vol te houden.
Bij terugkomst in Australie verhuizen we 400km in norrdelijke richting en komen dus weer wat dichter bij jullie allemaal te wonen

• 07 Februari 2009 - 15:19

Maarten En Marja:

Hoi hoi,zo dat klinkt beter dan hier, lekker op een terasje. Nou dat kunnen we hier wel effe vergeten.
    Neem maar een dikke trui mee en laat je teenslippers maar daar.
    Ik keek net op nu.nl en zag daar iets over bosbranden, natuurlijk dacht ik gelijk aan jullie en jullie site. En wat zie ik, een nieuw bericht, leuk om weer eens iets van jullie te horen, wie weet tot gauw. In ieder geval een fijne mooie reis!!!
    Groetjess.

• 07 Februari 2009 - 16:34

Tante Jannie:

Wat leuk om weer van jullie te horen. Geniet er maar lekker van hoor!!! Zo zie je nog wat (Nou wat, veel) van de wereld.
    Groetjes en liefs.

• 08 Februari 2009 - 08:53

Aad:

Ha lieverds,

Geniet maar volop van Cambodja; de contrasten zijn er wel enorm groot, de pracht van Angkor Wat en de restanten van de verschrikkingen van het regime van Pol Pot. Heel indrukwekkend. Ervaar het zelf maar. Succes met de marathontraining en een goede reis. Liefs,
    Aad

• 09 Februari 2009 - 18:06

Steven:

Ja hoor, ze zijn weer op route. Veel plezier.

• 09 Februari 2009 - 19:14

Klaas Sr:

Het is weer zo ver, op reis. Geniet er van en denk niet teveel aan het moeten lopen in Rotterdam. Jullie hebben groot gelijk nu leven en genieten. Veel plezier.

Liefs, Hennie en Klaas